Publicat el 14/10/2017

El major nombre d’actuacions dels agents de civisme correspon a la gestió que es fa dels residus i a la correcta tinença d’animals domèstics.

Al llarg dels darrers mesos ha estat habitual veure als carrers i espais públics del municipi a les dues persones que realitzen les tasques d’agents de civisme a la localitat. Un cop superat aquest primer trimestres, des de l’Ajuntament de Cabrera de Mar s’han fet públiques les dades de la seva actuació durant aquest temps.

En total des del mes de juliol fins al setembre s’han realitzat 658 actuacions, sent el mes de setembre el de major nombre d’intervencions, amb un total de 330. Per la seva banda, al juliol se’n van registrar 244 i a l’agost 84.

D’altra banda, també s’ha fet públic en què han centrat la seva activitat els agents. Destaca especialment la quantitat d’actuacions que han tingut per objecte la gestió de residus, tant pel que fa a les accions informatives com a les infraccions detectades, ja que han estat en total 380. A continuació hi ha la tinença d’animals domèstics amb 118 actuacions; seguida per l’ús dels espais públics, amb 82; i ja, a més distància, pel trànsit, amb 32; i la comunicació de desperfectes a la via pública, amb 28; mentre que les 18 actuacions restants corresponen a d’altres àmbits.

Deixa un comentari