Publicat el 28/09/2022

Els títols es poden adquirir a tots els canals oficials de la T-mobilitat: aplicacions, les màquines de les estacions ferroviàries i els punts d’atenció dels operadors habilitats per a la T-mobilitat

 

 

 

El servei d’autobusos urbans Mataró Bus ha incorporat la validació amb la T-mobilitatel nou sistema digital de taquillatge amb tecnologia sense contacte per viatjar a la xarxa de transport públic de l’àrea de Barcelona. Junt amb Mataró, el sistema també ha entrat en funcionament a les línies d’autobús urbà de Martorell i Vallirana, iniciant l’expansió en l’àmbit d’autobús fora de l’àrea metropolitana de Barcelona.
El pas facilita el transbordament a la ciutadania d’aquestes localitats entre els serveis ferroviaris i els autobusos de l’entorn, un ecosistema cabdal en molts municipis.

El Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat de Catalunya lidera el projecte de la T-mobilitat, impulsat per l’ATM, l’AMB i els operadors públics TMB i FGC.

Canals de venda dels títols
La venda de títols de l’ATM de Barcelona de totes les zones es duu a terme en els canals de comercialització oficial de la T-mobilitat:
Les màquines d’autovenda dels operadors TMB, Ferrocarrils, Rodalies i TRAM.
Els webs de T-mobilitatTMB i FGC, en el cas de compra de la targeta.
Les aplicacions T-mobilitat , TMB App i FGC T-mobilitat.
Els punts d’atenció T-mobilitat habilitats de la xarxa de transport públic.

Els títols de transport adquirits amb el sistema T-mobilitat també gaudeixen de la mateixa bonificació que els títols del sistema magnètic. En aquest sentit, els títols de totes les zones de la T-usual (també FM/FN), T-casual i T-jove (també FM/FN) es poden comprar amb la reducció tarifària corresponent fins al 31 de desembre de 2022. Cal recordar que tots els títols de transport integrats seran vàlids fins al 15 de gener de 2023.

Canals d’atenció
La T-mobilitat posa a disposició de la ciutadania diferents canals d’atenció per resoldre dubtes i incidències:
Twitter T-mobilitat: @T_mobilitat
Canal d’atenció de Telegram: Telegram Atenció
Telèfon gratuït 900 928 900.
Centre T-mobilitat: av. de la Granvia de L’Hospitalet, 16-20Demana cita prèvia.

 

Redacció
Imatge i Font: Ajuntament de Mataró

Deixa un comentari