Publicat el 26/09/2022

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) torna a obrir les tardes dels dimecres, de 16:00 a 19:00 h. L’horari de matins és de dilluns a divendres, de 9:00 h a 14:00 h

 

 

 

Us recordem que l’Oficina d’Atenció Ciutadana disposa d’una plataforma telemàtica per la sol·licitud de cita prèvia. L’objectiu és donar un servei d’atenció personalitzat i de qualitat a la ciutadania, garantint una hora prefixada d’atenció, i limitar el temps d’espera de les persones usuàries.

El servei de cita prèvia funciona en paral·lel al sistema d’atenció tradicional, de manera que per aquells tràmits de resolució immediata com les sol·licituds de certificat de padró, les renovacions de les targes de bonificació del bus urbà, la recollida de documents, per consultes o bé per assumptes urgents no cal demanar cita i les persones interessades poden continuar personant-se a l’OAC en l’horari habitual.

La cita prèvia es pot demanar per internet o per telèfon:

Per sol·licitar la cita prèvia telemàtica s’ha d’anar a la portada de la web, on el propi usuari pot seleccionar el dia i hora en què vol ser atès i indicar quin tràmit o gestió vol realitzar, i també podrà modificar o anul·lar la cita assignada en cas necessari.

Per reservar cita prèvia via telefònica, cal trucar per telèfon i el personal municipal complimentarà via telemàtica la cita i informarà al ciutadà la documentació, si cal, que ha de portar.

 

Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt

 

Deixa un comentari