L'OAC i la Policia Local de Sant Vicenç de Montalt atenen amb cita prèvia | La Clau -Revista gratuïta del Maresme
Publicat el 27/02/2021

La cita prèvia és requisit indispensable perquè la ciutadania pugui ser atesa, excepte en casos d’urgència

Es recomana a la població que en la mesura que sigui possible es continuïn fent els tràmits de manera telemàtica amb signatura digital, a través del portal de tràmits municipal: https://tramits.seu.cat/ABSIS/EAD/webspublicacion/eMiservicio/catala/visorits/24891A1DA10F4DF6B76E636E84F11358.asp?codent=441
L’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt ha posat en marxa la plataforma telemàtica per la sol·licitud de cita prèvia. L’objectiu és donar un servei d’atenció personalitzat i de qualitat a la ciutadania, garantint una hora prefixada d’atenció, i limitar el temps d’espera de les persones usuàries. A més, l’assignació de cita també contribuirà a garantir els protocols de prevenció contra la Covid-19,  ja que el nou sistema facilitarà un accés més esglaonat a les oficines municipals.
El sistema de cita prèvia és requisit indispensable, excepte en casos d’urgència,  per realitzar tràmits presencials a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC), situada a la planta baixa de la Casa Consistorial, i també a les oficines de la Policia Local, ubicades a l’Av. dels Països Catalans, 1.

La cita prèvia es pot demanar per internet o per telèfon:
Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC): www.svmontalt.cat/citapreviaoac o al telèfon 93 791 05 11
Policia Local: www.svmontalt.cat/citapreviapolicialocal o al telèfon 93 791 04 09

Per sol·licitar la cita prèvia telemàtica s’ha d’anar a la web, on el propi usuari pot seleccionar el dia i hora en què vol ser atès i indicar quin tràmit o gestió vol realitzar, i també podrà modificar o anul·lar la cita assignada en cas necessari.
Per reservar cita prèvia via telefònica, cal trucar per telèfon i el personal municipal complimentarà via telemàtica la cita i informarà al ciutadà la documentació, si cal, que ha de portar.

Aquest nou sistema ofereix, sens dubte, importants millores tant pel que fa a la comoditat i a l’eliminació del temps d’espera, ja que s’agilitzen els tràmits, es guanya en eficàcia i s’eviten als usuaris les molèsties d’haver de personar-se vàries vegades per fer un únic tràmit.

IMPORTANT
Per tal de garantir la vostra seguretat i la nostra, en l’atenció presencial s’hauran de seguir totes les normes de seguretat establertes per la COVID-19: només s’atendrà a una persona a la vegada, caldrà portar la mascareta ben posada, netejar-se les mans amb gel hidroalcohòlic i s’haurà de mantenir sempre la distància de seguretat.

 

 

Deixa un comentari