Publicat el 11/11/2015

L´exposició itinerant organitzada per la Diputació de Barcelona “Treu-li suc a la sexualitat” es podrà visitar a partir del dijous 12 de novembre i fins al dia 26 del mateix mes a l´Institut d´Argentona (Maresme).
La mostra s´adreça als adolescents de 12 a 16 anys amb l´objectiu d´aportar-los una visió positiva i saludable de la sexualitat.
L´exposició s´estructura en dues parts. La primera, destinada als més joves, se centra en el concepte de sexualitat i en la manera de viure-la, en la identitat sexual, i els mites i  prejudicis.
La segona part s´adreça als joves d´entre 14 i 16 anys, i aborda els riscos associats a la sexualitat per tal d´afrontar-los d´una manera positiva i afavorir-hi una actitud responsable.


Exposició: “Treu-li suc a la sexualitat”
Durada: del 12 al 26 de novembre
Lloc: a l´Institut (c/ Peons Caminers, s/n. Argentona).

Deixa un comentari