L´Ajuntament de Premià de Mar incorpora 11 agents cívics
11 d’aquestes persones treballaran com a agents cívics per als departaments de promoció econòmica, medi ambient, cultura i serveis socials i col·laboraran en diverses campanyes que es portaran a terme. Una part d’aquests agents cívics s’encarregaran de donar suport a la policia local per reforçar el servei de control i vigilància durant l’horari d’entrada a les escoles i tots ells treballaran en l’organització i funcionament de la cavalcada de Reis, el 5 de gener.
A banda d’aquests 11 agents cívics, hi haurà dos treballadors que faran tasques de dinamització laboral i un que farà d’acompanyant al Museu Romà.
Aquestes 14 persones treballaran a l’Ajuntament durant sis mesos a jornada completa i s’han pogut contractar gràcies als Plans d´ocupació subvencionats pel Servei d´Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu.