Publicat el 29/09/2022

L’activitat té una durada de dues hores, durant les quals es donen un seguit de consells sobre alimentació i s’elaboren plats fàcils, ràpids, saludables i econòmics

 

 

 

Els tallers de “Cuina sense pares” estan pensats perquè joves a partir de 14 anys s’acostin al món culinari a través de receptes saludables i fàcils de dur a terme, amb l’objectiu d’animar-los a posar-se el davantal.

Durant la classe pràctica també es difon el web www.cuinasensepares.cat, amb diferents recursos sobre alimentació saludable. Entre altres continguts, s’hi pot trobar un recull de receptes complementat amb un vídeo que mostra el procés d’elaboració de cada plat. També es pot seguir a través del canal d’Instagram.

Aquests tallers són una de les activitats que Salut Pública de la Diputació de Barcelona ofereix als ajuntaments per fomentar estils de vida saludables entre els joves.

Tallers al Maresme:

Mataró, es realitzaran 12 tallers

  • el dia 18 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.
  • el dia 19 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.
  • el dia 20 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.
  • el dia 25 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.
  • el dia 26 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.
  • el dia 27 es realitzaran 2 tallers, a les 9h i a les 11h,  a l’Aula de cuina del Mercat de la pl. de Cuba.

Premià de Dalt, el dia 20 a les 17h, al PIJ la Fletxa (pl. del Mil·lenari, 2).

Redacció
Imatge i font: Diputació de Barcelona

 

Deixa un comentari