Publicat el 12/12/2016

Davant els bons resultats aconseguits en les edicions anteriors, la campanya de promoció del comerç local ‘Queda’t al Masnou’ enguany ha fet un pas decidit endavant.

El funcionament del concurs continua sent el mateix, amb petites variacions al procediment: per la compra a tres establiments diferents, es pot obtenir una bossa reutilitzable i molt nadalenca i entrar en el sorteig de 300 euros per gastar als comerços de la vila.

Enguany, per aconseguir la bossa, caldrà omplir els tres segells de la targeta de fidelització que facilitaran els comerços i bescanviar-la a uns dels tres punts fixos de la campanya: a l’Espai cívic Els Vienesos (de l’1 al 23 de desembre), a l’Edifici Centre (tot el mes) i a l’ Oficina de Turisme / Casa de Cultura (tot el mes), o bé, al punt mòbil (PIMM) durant la Fira de Santa Llúcia. El sorteig dels 10 vals de 300 euros es farà al mes de gener.

D’altra banda, a més d´aquesta consolidada iniciativa, la campanya ha volgut crèixer amb d´altres novetats al voltant del lema “Quedat al Masnou”:

Votar pel millor aparador festiu. Una de les novetats de la campanya d’enguany és el concurs d’aparadors. Els comerços i restauradors que hi prenguin part, han de dotar els seus aparadors de temàtica i esperit nadalencs. Un jurat professional en triarà els tres millors, que se sotmetran a votació a la pàgina web municipal perquè la població pugui votar el guanyador. Els premis són lots de productes del Masnou, valorats entre 150 i 50 euros. Els guanyadors es donaran a conèixer el dia 5 de gener, a la plaça d’Europa, abans de l’arribada de Ses Majestats els Reis d’Orient.

Una nova web en suport del comerç. ‘Queda’t al Masnou’ deixa de ser únicament el nom de la campanya nadalenca per promoure el comerç local i esdevé un nou espai virtual, la nova web www.elmasnou.cat/quedat (properament operativa) que persegueix el mateix objectiu. A més a més, aquesta plataforma vol esdevenir una eina d’utilitat perquè els comerços millorin la seva comunicació amb la població del Masnou informant dels seus serveis i les seves localitzacions, de les seves ofertes i de les activitats destacades relacionades amb el comerç i la gastronomia. L’objectiu és que el portal virtual sigui una seu a la xarxa on es pugui trobar qualsevol aspecte relacionat amb el comerç del municipi i que faci explícita i, alhora, dinamitzi el potencial i els recursos dels establiments masnovins.

Mini-sèrie nadalenca ( http://www.quedatlaserie.cat )

L´Associació Juvenil de Teatre del Masnou (AJTEM) ja té en marxa una ´mini-sèrie´ que tracta sobre la campanya nadalenca endegada des de l´Ajuntament “Queda´t al Masnou”.  La sèrie comença amb una família el dia 20 de desembre, preparada per marxar de vacances de Nadal a Nova York. Però just quan estan sortint per la porta, reben una trucada del seu fill gran que es troba a Londres d’Erasmus. Aquesta trucada engegarà la trama principal de la sèrie, ja que els protagonistes han de preparar el Nadal en cinc dies.

Deixa un comentari