Imputat un conductor, veí de Premià de Mar, per donar-se a la fugida després d’atropellar un ciclista i conduir begut
Els Mossos d´Esquadra van imputar el passat 14 de setembre un home de 26 anys, de nacionalitat argentina i veí de Premià de Mar, per donar-se a la fugida després d’haver atropellat un ciclista i conduir sota els efectes de l’alcohol.
Segons informa la policia, els fets van succeir al voltant de les 8:00 hores del matí quan una patrulla policial va tenir coneixement que a la carretera NII, a l’altura del punt quilomètric 636.5, en el terme municipal de Premià de Mar, un vehicle havia atropellat un ciclista i havia fugit del lloc. La víctima va ser traslladada a l’Hospital amb ferides de caràcter lleu.
Uns minuts més tard, cap a les 08:18 una altre patrulla policial va informar que a la mateixa via, a l’altura del punt quilomètric 638.1 hi havia un vehicle abandonat pel seu conductor i tancat amb clau que havia xocat contra una tanca metàl·lica i que havia ocasionat múltiples danys a la via.
En els dos llocs dels sinistres, diferents testimonis van presenciar l’escena i van facilitar dades als agents de policia, els quals van poder relacionar i reconstruir els fets. Després de fer una recerca per la zona, i amb la col·laboració de les policies En un primer moment el presumpte autor va dir als agents que era un altre home qui conduïa el vehicle i que ell anava de copilot i estaria dormint, motiu pel qual desconeixia com havien succeït els fets i que no recordava res. L’home va explicar que el conductor hauria fugit i que quan ell va despertar-se per l’impacte, es trobava sol dins el vehicle.
La patrulla policial va observar que el titular del vehicle presentava símptomes evidents d’anar sota els efectes de l’alcohol i, després de traslladar el vehicle al dipòsit municipal, l’endemà va citar l’home a dependències policials.
Després de prendre-li declaració, el presumpte autor va reconèixer els fets i es van instruir diligències penals davant el jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Mataró per un delicte contra la seguretat viària, per conduir un vehicle a motor sota la influència de begudes alcohòliques, per un delicte d’omissió del deure de socors i per una falta de lesions per imprudència.