Publicat el 04/03/2020

Tots els grups artístics actuen entre el dia 8 i el 14 de març

L’XIIIè Festival artístic de la gent gran de Mataró té com objectiu donar veu a totes les agrupacions artístiques i culturals dels casals de gent gran de la ciutat i tindrà lloc el proper mes de març en dos dies i en dues sessions cada dia.

La Comissió de Cultura del Consell de la Gent Gran de l’Ajuntament de Mataró organitza el festival amb l’objectiu de difondre la tasca que realitzen les associacions de gent gran i facilitar la coneixença i col·laboració entre elles. La iniciativa reuneix cada any més participants i més grups i omple de públic el Teatre Monumental. Per això i per donar la possibilitat que en el mateix any tothom pugui actuar, s’ha decidit que el festival es farà en dos dies i cada dia en dues sessions. Aquest any 2020  actuaran 276 persones que suposen un total de 30 grups.
El festival es farà aquest any el diumenge dia 8 de març a les 17 h i a les 19’30 hores  i el dissabte dia 14 de març en dues sessions i en els mateixos horaris que el dia 8, al Teatre Monumental (La Riera, 169). El contingut dels dos dies és diferent però les dues sessions de cada dia té el mateix contingut, d’aquesta manera es pot arribar al doble d’espectadors.

*Diumenge  8 de març, amb les actuacions musicals de:

Casal Municipal de Gent Gran de Cerdanyola:
Ball en línia
Grup de playback

Casal Municipal de Gent Gran de l’Havana:
Country
Ball en línia
Havana Gym

Associació de Gent Gran Jaume Terrades:
Grup de playback

Casal Municipal de Gent Gran de Rocafonda:
Ball en línia

Casal Municipal de Gent Gran d’Oriol Batista:
Country
Sevillanes
Poesia
Ball en línia
Coral

Casal Municipal de Gent Gran de Santes-Escorxador:
Ball en línia
Grup de playback
Casal Municipal de Gent Gran del Parc:
Havaneres
 
*Dissabte  14 de març

Casal de Gent Gran de la Llàntia:
Playback
Ball en línia

Associació de Gent Gran Jaume Terrades:
Grup de poesia “Somni”
Swing

Casal de Gent Gran de Cirera:
Grup de playback
Ball en línia

Casal de Gent Gran de Pla d’en Boet:
Grup playback
Sevillanes

Casal de Gent Gran de Cerdanyola:
Poesia i humor

Casal de Gent Gran del Parc:
 Ball en línia
Castanyoles
 
Casal de Gent Gran de Molins:
Ball en línia
Teatre

Casal de Gent Gran de Mataró:
Grup Musical Gatassa
Coral

Deixa un comentari