Publicat el 14/04/2020

L’Ajuntament i les entitats culturals de Montgat posen fil a l’agulla per celebrar la Festa Major de Sant Jordi per mitjans telemàtics

L’Ajuntament de Montgat comunica que, a causa de l’estat d’alarma, i davant l’escenari actual que fa preveure l’allargament de les mesures d’aïllament en la lluita contra la propagació de la COVID19 se suspenen els actes de la Festa Major de Sant Jordi tal i com es concebien fins ara, es a dir, multitudinaris i al carrer.
Per aquest motiu, la regidoria de Cultura i les entitats culturals de Montgat ja s’han mobilitzat i estan preparant diversos esdeveniments culturals per celebrar la Festa Major de Sant Jordi per mitjans telemàtics, dels quals us en informarem properament.

Tanmateix, l’Ajuntament i en previsió de l’allargament de les mesures preventives de la COVID-19 ha suspès el Festival CurtcircKit 2020 previst per la primera setmana de juny i l’ha ajornat pel primer cap de setmana d’octubre

Deixa un comentari