Presentació del llibre L’amor i la lectura. Una faula de Sant Jordi, de Sílvia Tarragó , a càrrec de Sílvia Cantos, prescriptora literària i productora del programa Històries de Vilassar Ràdio i Ràdio Argentona.

Sinopsi: En Jordi, als seus quaranta-un anys, ha hagut de tornar a viure amb els seus pares després de separar-se. El dia del seu sant, la seva mare decideix comprar-li un llibre que l’animi i s’acosta a la nova llibreria que fa poc han obert al barri. Quan l’Anna, la llibretera, rep la missió de trobar una lectura per a algú «a qui no li agrada llegir», se sorprèn, però accepta el repte.

L’Anna serà, en aquest cas, el «cavaller» que alliberarà en Jordi de les grapes d’un monstre temible: l’aversió a la lectura. El conquistarà llibre a llibre, sense atabalar-lo ni mirar-lo amb condescendència, i ell s’acabarà enamorant no només dels llibres, sinó també de la seva llibretera. Una gesta on l’amor i la passió seran els veritables protagonistes.

Informació

Població
Cabrera de Mar
Activitat
Presentació de llibre
Data
Dijous, 19-4-18
Hora
19:30
Adreça
Biblioteca Ilturo. C/ Sant Joan, 8
Pàgina web
http://comanegra.com/emocions/479-sant-jordi-amor-lectura.html

Deixa un comentari