Com vendre més a partir de la imatge i l’exposició
Com vendre més a partir de la imatge i l’exposició.
El taller explicarà, des d’un vessant molt pràctic, què és el visual merchandising i com es pot treballar en l’àmbit del comerç urbà de proximitat.
Dins del programa Impuls producte no quotidià i consolidació de la digitalització dels negocis, impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica, s’organitza aquest taller, que es realitzarà en una sessió d’una hora i mitja el dia 13 de novembre de 2018. A banda, s’explicaran diferents tècniques i mètodes per a la millora de l’exposició del producte i el foment de la venda associada.
Objectius: Capacitar l’alumnat per saber diferents tècniques d’exposició en els lineals. Conèixer mètodes i aplicar-los en diferents casos.
Continguts: Què és el visual merchandising i per a què serveix? Com distribuir el producte a la botiga? Com crear un circuit comercial que fomenti la venda? Què és la venda associada? Com es treballa? Tècniques d’exposició de producte.