Com vendre més a partir de la imatge i l’exposició.

El taller explicarà, des d’un vessant molt pràctic, què és el visual merchandising i com es pot treballar en l’àmbit del comerç urbà de proximitat.

Dins del programa Impuls producte no quotidià i consolidació de la digitalització dels negocis, impulsat per la Regidoria de Promoció Econòmica, s’organitza aquest taller, que es realitzarà en una sessió d’una hora i mitja el dia 13 de novembre de 2018. A banda, s’explicaran diferents tècniques i mètodes per a la millora de l’exposició del producte i el foment de la venda associada.

Objectius: Capacitar l’alumnat per saber diferents tècniques d’exposició en els lineals. Conèixer mètodes i aplicar-los en diferents casos.

Continguts: Què és el visual merchandising i per a què serveix? Com distribuir el producte a la botiga? Com crear un circuit comercial que fomenti la venda? Què és la venda associada? Com es treballa? Tècniques d’exposició de producte.

Informació

Població
El Masnou
Activitat
Taller
Data
Dimarts, 13-11-18
Hora
15:00
Adreça
Casa del Marquès. Pg. Joan Carles I, 12

Deixa un comentari