Carnaval 2019 Dosrius
Carnaval 2019
Enguany el Carnaval tindrà lloc el diumenge 3 de març; mentre que el dia 6 se celebrarà el tradicional Dimecres de Cendra. Jordi Reñé, regidor de Cultura, anima als veïns i veïnes a sumar-se a la festivitat.
La jornada de Carnaval a Dosrius començarà a les 11:30 h. amb la cercavila des de l’Ajuntament fins a la plaça del Comú; i a continuació, al mateix espai, hi tindrà lloc el ball de gitanes a càrrec dels Mestres en Gai Saber. Ja a la tarda, l’activitat es reprendrà amb la rebuda del rei Carnestoltes Crisepll XXI i l’inici de la cercavila fins el Poliesportiu Municipal.
I per cloure la festa, hi haurà musica, una xocolatada i el veredicte del concurs de disfresses.
Com a gran novetat de l’edició d’enguany, a més, el rei Crispell XXI serà rebut per primer cop a la vila acompanyat de la reina Agatha I del Prat.





