5es Jornades empresarials a Sant Andreu de Llavaneres – Les 3 Viles
5es Jornades empresarials a Sant Andreu de Llavaneres – Les 3 Viles
9.00 h. Acreditacions.
9.15 h. Presentació de les jornades amb l’alcalde de Sant Andreu de Llavaneres, Àlex Neira, i la regidora de Promoció Econòmica, Empresa, Comerç, Turisme i Noves Tecnologies, Annabel Martínez.
9.30 a 10.30 h. Com la marca personal pot transformar el teu negoci. Casos d’èxit. Amb Albina Vilalta, Carla Lopez d’Albina Moda (Manlleu), Amadeu Barbany de botiga Dracs (Granollers) i iaios.com i Flor Abiuso, de Fórmula Unicornio.
10.30 a 11.30 h. Quan un potencial client et busca, què troben? Construeix una presència digital que faci justícia a la teva marca persona a càrrec de Flor Abiuso, de Fórmula Unicornio.
11.30 h. Networking i esmorzar.
12.30 a 14.30 h. Estratègia i elements de branding (part 1), a càrrec de Griselda Martí Mercadal de Gris Agency.
14.30 h. Dinar a peu dret i networking.
Per a empresaris i emprenedors:
15.30 a 17.30 h Estratègia i elements de branding (part 2), a càrrec de Griselda Martí Mercadal de Gris Agency.
Població
Sant Andreu de LlavaneresActivitat
JornadesData
Dijous, 12-6-25Divendres, 13-6-25

