3a Caminada per la Serralada Litoral
CAMINA, CORRE, MARXA NÒRDICA
Teià – Turó de Can Colomer –Coll de Can Gurguí – Vallromanes -Sant Mateu – Refugi del Vedat – Teià.
Un any més el CET organitza la CAMINADA POPULAR per la Serralada Litoral amb nous recorreguts, com cada any, fet que li dona un atractiu afegit a la jornada, ja que es podran descobrir nous indrets.
La sortida serà al Parc de Can Godó de Teià a les 8:30 h
La Caminada tindrà dos recorreguts:
- Llarg: 15,4 km i 680 m de desnivell.
- Curt: 9,5 km i 514 m de desnivell.
Els participants podrn escollir el recorregut al mateix moment. Els recorreguts estaran totalment senyalitzats, també tindrem punts de control per a qualsevol imprevist així com 2 avituallaments on recuperar forces i com sempre en arribar hi haurà BOTIFARRADA FINAL.
La Caminada és solidària amb Càritas de Teià, amb una aportació econòmica.
Samarreta commemorativa.
INSCRIPCIONS OBERTES en aquest enllaç:
PREUS
- Normal: 19 € – Socis CET: 10 € – Menors fins a 12 anys: 10 € – Socis CET menors fins a 12 anys: 6 €.
IMPORTANT:
INSCRIPCIONS PRESENCIALS:
Sempre que no s’hagi arribat al límit d’inscrits (800) i fins a assolir-ho, US PODEU INSCRIURE PRESENCIALMENT:
- Dissabte 20 de setembre: de 17:00 h – 20:00 h al local del CET (passeig de la Riera 130 baixos, 08329 Teià).
- Diumenge 21 de setembre: al parc de Can Godó de 7:30 h a 8:30 h del matí, el mateix dia de la Caminada.
PER ALS QUE JA ESTEU INSCRITS:
RECOLLIDA D’ACREDITACIONS I SAMARRETA:
Dissabte 20 de setembre: de 17:00-20:00 h al local del CET (passeig de la Riera 130, 08329 Teià). Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauríeu de saber el número d’inscripció que heu rebut per correu electrònic.
Diumenge 21 de setembre: al parc de Can Godó de 7:30 h a 8:30 h del matí. Per facilitar la recollida de les acreditacions, hauríeu de saber el número d’inscripció que heu rebut per correu electrònic.
Mes informació a: https://www.clubexcursionistateia.cat/





