L’acte de cloenda de la celebració del 130è aniversari de La Massa Centre de Cultura Vilassarenc proposarà un repàs a la música que ha sonat al teatre durant els 130 anys d’història de l’entitat.

El concert comptarà amb la participació de la Coral Mareny en col·laboració amb la pianista Julia Supinova, un sextet d’homes que interpretarà tres obres de l’arxiu històric de La Massa, el grup d’havaneres Serra de Marina i els músics locals Robert Poch i Quimi Montañes.

Tornem a sentir i a emocionar-nos amb la música que ha sonat a La Massa durant aquests 130 anys amb la voluntat de continuar treballant per la cultura a Vilassar de Dalt.

Compreu les entrades anticipades: http://www.teatrelamassa.cat/130e-aniversari-la-massa-ccv/

També podeu comprar entrades anticipades a Electrodomèstics i regals, IMMA BAYLACH. Plaça de la Vila, 19 – Tel. 93 753 06 54

TAQUILLA: dues hores abans de l’espectacle. Pl. del Teatre, 3 – Tel. 93 750 90 90

Informació

Població
Vilassar de Dalt
Activitat
Concerts
Data
Divendres, 22-11-19
Hora
21:00
Preu
10 €
Adreça
Teatre La Massa, Pl. del Teatre, 3

Deixa un comentari