El voluntaris del projecte radars d’Arenys de Mar, preparats per teixir una xarxa de suport a les persones grans que viuen soles
El projecte radars inicia els propers dies la seva activitat de detecció de gent gran que viu sola amb la presència de voluntaris al carrer que faran visites a domicilis
Aquesta fase, que es desenvoluparà en diversos dies, comença a la zona de la Riera. Els voluntaris que hi participen porten armilles i van correctament identificats com a membres del projecte.
D’altra banda, aquesta fase de detecció busca tenir identificades persones grans -de més de 75 anys- que viuen soles o acompanyades per majors de 65 anys i mantenir-les vinculades a la comunitat. Una de les primeres atencions que rebran serà un acompanyament i seguiment telefònic i se les convidarà a participar a activitats per prevenir la solitud i mantenir-les lligades a la vida arenyenca.
Al projecte radars hi participen veïns i veïnes, comerciants, persones voluntàries i professionals de les entitats i serveis vinculats a la vila amb l’objectiu de contribuir a què les persones més grans de 75 anys que viuen soles -o acompanyades de persones de més de 65 anys- puguin continuar a la seva llar amb la complicitat del seu entorn.