Publicat el 04/12/2015

Un ramat de xais sobre un fons verd esperança, ballen, juguen, canten, mengen, llegeixen, s’estimen i es fan regals. Ens volen recordar tot allò que ens fa gaudir a tots, tan si som grans com petits.
Ells són els protagonistes d’una gorra que cada any també ens vol recordar que els nens i nenes amb càncer, són nens i nenes per sobre de tot, i també per sobre d’una malaltia que els roba una part del seu temps però mai els seus somnis, les seves inquietuds i les ganes de fer allò que els agrada fer.

Posant-nos la gorra els ajudem a construir un futur on realitzar aquestes inquietuds i fer possible aquests somnis. Posant-nos la gorra ens convertim en nens i nenes iguals, nens i nenes que ballen, juguen, canten, mengen, llegeixen, s’estimen i es fan regals. 

Posant-nos la gorra contribuïm a mantenir La Casa dels Xuklis, una llar que els acull quan s´han de desplaçar lluny de casa per rebre el tractament als hospitals de referència.

Ajudeu-nos a omplir de gorres el Zoo el pròxim 12 de desembre, us esperem a tots amb una festa plena de sorpreses, activitats, música i com sempre, amb moltes ganes i un bon rotllo que ens surt per les orelles i que volem compartir amb vosaltres! 
A la Festa tindrem l´Àngel Llacer com a presentador i les actuacions dels The Pinker Tones i Sílvia Pérez Cruz, el cor TNT del Oh Happy Day, entre d´altres. A més a més durant tot el matí hi haurà tallers de tots tipus per grans i petits. 

PROGRAMA
Tema: Festa infantil en solidaritat amb els infants i adolescents amb càncer
Dia:   12 de desembre 2015
Lloc:   Zoo de Barcelona, Parc de la Ciutadella
Hora: de 10h a 14h

Deixa un comentari