El FESTIMATGE, Festival de la Imatge de Calella s’acomiada fins l’any vinent
Amb l’acte de Cloenda del passat diumenge, 26 d’abril, i el lliurament de premis del FESTIMATGE 2015, la nit anterior, el Festival de la Imatge de Calella posa punt i final a la seva desena edició, que ha comptat amb la participació de més de 400 fotògrafs, ha superat els 200 curts i al voltant de 2000 persones han participat a les diferents activitats dutes a terme durant tot el mes.
La Gala de Cloenda de la desena edició del Festimatge, va ser presentada per l’actriu Montse Alcoverro (coneguda per la seva participació a pel·lícules com “Katmandú, un espejo en el cielo”, d’Icíar Bollaín o les sèries de TV3 “El cor de la ciutat” o “Secrets de Xangai”).
Durant l’acte de cloenda es van lliurar els Premis d’Honor del Trofeu Torretes de fotografia i curtmetratges, que van rebre José Beut Duato i Ainhoa Menéndez, respectivament. Beut ha estat la gran sorpresa del festival, donat que ha guanyat del Trofeu Torretes de fotografia per segon any consecutiu. El curt guanyador ha estat “Stela”, el tercer film d’una trilogia que tracta els problemes socials des d’un enfoc que barreja el món real amb el món oníric, tal com va explicar la seva directora, Ainhoa Menéndez, en el moment de recollir el premi.
Més informació: www.festimatge.org
José Beut Duato i Ainhoa Menéndez, Trofeus Torretes