El -Dia del Micaquet-, la festa infantil dels Castellers de Badalona
Els Castellers de Badalona organitzen aquest proper dissabte 18 d´abril a la Plaça de la Plana el “Dia del Micaquet”, una jornada oberta a tota la ciutat perquè els més petits coneguin el món casteller d´una manera divertida. Es tracta d´una festa infantil plena de jocs i activitats per la canalla perquè mares, pares i fills gaudeixin i passin un dia especial en companyia de la colla
castellera local.
La jornada comptarà amb dos enormes castells inflables, un divertit taller casteller adequat a l´edat del públic, gimcana castellera on pares, mares i fills podran participar conjuntament, lectura d´un conte inèdit i especialment elaborat per aquesta ocasió, xocolatada per tothom, jocs de taula i un grup d´animació infantil, entre d´altres activitats. A més, es realitzarà un concurs de
dibuix on el guanyador serà el que s´utilitzarà com a cartell per promocionar la II Diada Castellera Infantil de Festes de Maig.
Tot i que les activitats principals de la jornada estan encarades per a nens i nenes de edats compreses entre els cinc i dotze anys, també hi haurà un espai de jocs per als més petits de la casa.
Acte: dia del Micalet
Dia: dissabte 18 d’abril
Horari de la jornada serà: d´11 a 14h i de 16 a 19h.
Lloc: Plaça de la Plana.