Publicat el 08/04/2016

La Plaça de Sant Miquel del Cros acollirà aquest diumenge una jornada solidària amb la qual els veïns del barri volen recollir fons per contribuir a la lluita contra el càncer infantil. 

La iniciativa l´organitza l´Associació de Mares i Pares de l’escola del barri per donar suport a l´Ariadna Barroso Ballvé, una nena de deu anys que pateix la malaltia. L´Ariadna va ser diagnosticada fa dos mesos i, des de llavors que la família està rebent el suport de tot el veïnat.

El proper diumenge s´ha organitzat una Màster Class de Zumba i els beneficis es destinaran a la investigació que es duu a terme a Sant Joan de Déu, hospital on es tracta l´Ariadna. En una entrevista a Ràdio Argentona, el seu pare, Jordi Barroso, s´ha mostrat molt il·lusionat perquè diumenge la plaça de Sant Miquel del Cros estigui ben plena.

Per col·laborar es poden comprar polseres de la Fundació Sant Joan de Déu a 3 euros, també hi ha guardioles a diferents punts del municipi d’Argentona, com Ràdio Argentona, i també anar diumenge a la classe de Zumba.

Deixa un comentari