Publicat el 02/08/2023

Dj Didac, Dave, Radio Muñecas, Dj Juan Esteban i Dj Jorge Peñafiel són els artistes convidats d’aquesta cita del Summer Festival, que es farà al costat del camp de futbol de la platja

 

 

Aquest dissabte l’esplanada entre el Camp de Futbol i el Parc de les Veles s’omplirà de música des dels ritmes llatins fins a l’electrònica al Calella Summer Festival, la proposta guanyadora dels darrers Pressupostos Participatius Joves amb 232 punts, en els quals es van presentar 19 propostes i que comptava amb una dotació econòmica de 10.000 euros.
Part d’aquest pressupost es destina a aquest festival que s’iniciarà a les 19 h amb Dj Dídac i el seu house electrònic.
Li seguirà el relleu Dave Zulueta, exconcursant d’OT 2018 que fa unes setmanes va treure el seu darrer disc “De plata”.
També formen part del cartell el rock de Radio Muñecas, que versiona grans èxits dels 80 cap aquí, i acabaran la nit els Dj’s Juan Esteban i Jorge Peñafiel.

Els concerts començaran a les 7 de la tarda d’aquest 5 d’agost i l’entrada és gratuïta. Hi haurà barra de begudes i diferents espais de restauració. Està previst que finalitzi a les 2 de la matinada del dia 6.

 

Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Calella

Deixa un comentari