Dimarts 18 de novembre, al Forma´t: Vendre més aprofitant internet
El cicle per a la formació i l´ocupació Forma´t continua el proper dimarts 18 de novembre amb una proposta molt interessant, que porta per títol: Vendre més aprofitant internet. La sessió, oferta per Bitlonia, es farà de 10 del matí a dues del Per participar-hi cal inscriure’s aquí: https://santandreudellavaneres.cat/document.php?id=8149.
La xerrada anirà a càrrec de Bitlonia, una empresa que s´autodefineix com un laboratori de vendes que aprofita el talent dels integrants del seu equip i les tecnologies per ajudar els seus clients a vendre més. Bitlonia està ubicada al TecnoCampus de Mataró.
El seminari
La sessió formativa és de 4 hores de durada i busca conèixer les claus que permeten captar clients i generar negoci a Internet.
Serà una sessió pràctica, basada en exemples i casos reals. El ponent, Josep-Lluís de Gabriel, apostarà per una dinàmica participativa i tractarà de resoldre tots els dubtes que els assistents puguin plantejar