Constituït el 3r Consell d´Infants de Premià de Mar
L´auditori de l´Escola Municipal de Música de Premià de Mar va acollir la constitució del nou Consell d´Infants, que es va celebrar el proppassat dissabte.
Durant l´acte es va acomiadar als consellers sortints, que deixen pas als ja nous consellers, tots ells de 5è de primària: Laia Sole, Júlia Navarro, Aina Gómez, Gina Núñez, Vicenç Llinares, Lucia Marin, Lucia Volpi, David Fernández, Ona Ballesta, Lluc Cabanas, Adrià Becerra, i Marc Torà.
Els consellers que van renovar el càrrec, tots ells alumnes de 6è, són: Meron Casamajor, Aina Bras, Lambert Leon, Sergi López, Bali Duran, Irene Martínez, Emma Caballero, Anna Batiste, Clàudia Valero. Eric Rodríguez, Alba Sánchez, i Belén Gainza.
El Consell d´Infants és un òrgan de participació que ofereix als infants la possibilitat d´exercir el dret a expressar les seves idees i impulsar propostes. Alhora, aquest projecte esdevé una oportunitat per apropar el procés democràtic i els seus valors als alumnes dels centres escolars.
La constitució del nou consell d’infants, va comptar amb la presència de l’alcalde, Miquel Buch, diversos regidors entre els quals la regidora d’Ensenyament, Esmeralda Calleja, i la col·laboració de la Coral infantil de l’Escola Municipal de Música. L’acte va finalitzar amb el cant de l’himne del Consell d’Infants, que fou creat pels integrants del primer consell i musicalitzat per l’Escola de Música.