Publicat el 08/09/2021

La tradicional ofrena floral de l’11 de setembre es trasllada a la plaça Ballot, on s’hi ha reubicat el monument en honor a Rafael Casanova

El dia abans, divendres 10 de setembre, a les 22:30 hores, a l’escola Bernat de Riudemeia, acte commemoratiu a càrrec dels Diables d’Argentona, “El foc del canvi, tradicional espectacle de foc creat expressament per a la nit prèvia a la Diada.
L’aforament serà limitat i caldrà fer reserva prèvia d’entrada a través del formulari que trobareu al següent enllaç.
Mitja hora abans, a les 10 del vespre, hi haurà obertura de portes.

Per al dissabte 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, està prevista la següent programació:

A les 9:30 hores, a la plaça de l’Església, Toc del sometent a càrrec del Consell per la República i l’ANC.
A les 11 del matí, Tradicional ofrena institucional i de les entitats al monument de Rafael Casanova, enguany traslladat a la plaça Ballot.

 

Deixa un comentari