Publicat el 07/12/2022

Des del 12 de desembre s’atendrà els interessats a les oficines d’atenció ciutadana, a l’Espai Mataró Connecta, i es repetirà el dispositiu especial als casals municipals de la gent gran de La Llàntia i de Cirera per facilitar la renovació a la gent gran dels barris del nord de la ciutat

 

 

 

Les oficines d’atenció i assistència a la ciutadania inicien a partir del 12 de desembre la campanya de renovació per al 2023 de la T-Blava, targeta que permet utilitzar gratuïtament el Mataró Bus a majors de 65 anys, jubilats i persones amb discapacitat, amb recursos econòmics limitats.
Tenen dret a la T-Blava els titulars del Carnet Blau, una acreditació que, a més de la gratuïtat dels autobusos urbans, permet beneficis i avantatges en altres serveis municipals.
Per facilitar la renovació, a banda de a les oficines d’atenció ciutadana, el  personal d’Espai Mataró Connecta atendrà els interessats als casals municipals de la gent gran de La Llàntia i de Cirera. S’han triat aquests dos casals, al igual que l’any passat, tenint en compte les circumstàncies orogràfiques d’aquests barris.

En concret, els dies i horaris d’atenció específica en aquests casals seran:
   . Casal de Gent Gran de Cirera (riera de Cirera, 59): 12, 14 i 19 de desembre de 10 a 12 h.
   . Casal de Gent Gran de La Llàntia (carrer de la Flor, 11B): 13 i 15 de desembre de 10 a 12 h.

L’Ajuntament enviarà un missatge per SMS als titulars de Carnet Blau del sector (barris de La Llàntia, Cirera, Vista Alegre/Camí de la Serra) per informar-los d’aquesta opció de renovació de la seva targeta, però igualment podran fer el bescanvi a les oficines d’atenció i assistència a la ciutadania. En aquests 3 barris hi ha actualment 546 persones amb T-Blava activa.

Reforç a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania del 12 al 16 de desembre
Paral·lelament al dispositius específics als casals de la gent gran de Cirera i La Llàntia, del 12 al 16 de desembre es podrà efectuar també el bescanvi de la targeta Tblava sense necessitat de cita prèvia a totes les oficines d’atenció i assistència a la ciutadania:

  • Espai Mataró Connecta. Plaça de la Muralla, 21. De dilluns a divendres de 9 a 18 hores i divendres de 9 a 14 hores
  • Centre Cívic de Cerdanyola. Pg. De Ramon Berenguer III, 82. De dilluns a dijous de 9 a 15 hores i divendres de 9 a 14 hores
  • Centre Cívic de Rocafonda. Carrer de Josep Punsola, 47. De dilluns a dijous de 9 a 15 hores i divendres de 9 a 14 hores
  • Centre Civic de Pla d’en Boet. Carrer de Juan Sebastián Elcano, 6. De dilluns a divendres de 9 a 14 hores
  • Centre Cívic de Molins. Carrer de Nicolau Guanyabens, 23. De dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Igualment, a partir del 19 de desembre la renovació de la targeta T-blava es podrà efectuar, sense necessitat de cita prèvia, a les Oficines d’atenció i assistència a la ciutadania de Plaça de la Muralla, Ramon Berenguer III i Josep Punsola. A les oficines de Juan Sebastián Elcano i Nicolau Guanyabens es podrà efectuar el bescanvi amb cita prèvia. La Tblava 2022 es podrà seguir utilitzant fins el 28 de febrer de 2023.
Aquestes accions per apropar serveis administratius a la ciutadania, amb especial atenció a col·lectius amb possibles dificultats de mobilitat, s’emmarquen en el compromís 15 de l’Àmbit de Presidència, Bona Governança i Estratègia Mataró del Pla de Mandat 2019-2023 de millora de l’atenció a la ciutadania, amb un servei més fàcil i més ràpid.

Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Mataró

 

Deixa un comentari