Publicat el 12/05/2020

A partir del 12 de maig, es podran practicar esports aquàtics de forma individual a la platja del Varador on s’ha senyalitzat un camí d’entrada a l’aigua del mar, just al costat del Centre Natació Mataró

La platja del Varador disposa d’una senyalització provisional d’un camí de 4 m d’amplada fins a l’aigua del mar que marca l’accés per a aquelles persones majors de 14 que vulguin practicar esports aquàtics.
La pràctica esportiva s’ha de fer de forma individual, de 6 a 10 h del matí i a partir de dimarts 12 de maig. Tant per accedir com per practicar l’esport, s’ha de mantenir una distància interpersonal de 2 m.

Fins a nou avís no es permet el bany recreatiu ni tampoc fer esport a la sorra de les platges de la ciutat. Tampoc es pot romandre ni prendre el sol a la sorra i no es permet la pesca recreativa en superfície per indicació del BOE-A-2020-4767.

Cal tenir en compte que a Mataró no està activat el servei de salvament i socorrisme, de manera que cal ser especialment curós i no exposar-se a riscos innecessaris.

 

Deixa un comentari