Publicat el 20/05/2017

Amb l’objectiu de donar a conèixer el ric patrimoni gastronòmic, natural, arquitectònic, cultural, comercial, esportiu i social, la Diputació de Barcelona, sota la marca “Barcelona és molt més”, ha organitzat la “Costa Barcelona Week”, deu dies per  gaudir de més de 100 activitats i propostes turístiques i descobrir les comarques del Maresme, el Baix Llobregat, el Garraf, l’Alt Penedès, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental.

Una vegada més, el passat 18 de maig, Calella va exercir d’amfitrió mostrant-se al món gràcies al famtrip en el qual hi varen participar durant el matí, 5 bloguers (Espanya, Regne Unit, Alemany França), relacionats amb el segment de mercat de turisme familiar i per la tarda diversos turoperadors especialitzats en el segment de sol i platja.

Durant el matí, els bloguers participants en aquest famtrip varen visitar i conèixer el Centre d’Interpretació del Far de Calella, el centre històric de la ciutat finalitzant el recorregut en un restaurant de Calella on varen poder fer un petit tast de la gastronomia local.

Per la tarda, els turoperadors varen gaudir de les activitats aquàtiques que ofereix el Water Sport Centre i varen finalitzar la seva estada amb un passeig pel centre comercial de Calella amb l’objectiu de conèixer de primera mà l’àmplia oferta de shopping de la qual disposa la ciutat.

Cada vegada més els viatges de familiarització en les destinacions turístiques es configuren com una potent eina per donar a conèixer l’essència del lloc a visitar, els principals actius, en definitiva allò que la singularitza i la fa única. En aquest sentit, pren especial rellevància la capacitat que els bloguers tenen en l’articulació d’un discurs basat en l’experiència en primera persona en cada destinació turística que visiten, sens dubte amb un llenguatge proper que facilita al lector un mirall en qual veure’s reflectit a l’hora d’escollir les seves vacances.

Foto: web municipal de l’Ajuntament de Calella.

Deixa un comentari