Publicat el 17/12/2020

He patit en persona els efectes nocius de la mascareta en la pell. Des d’un èczema cutani en la primera fase, fins a una estabilització, passant per moments puntuals on la zona de la barbeta i mandíbula quedava afectada per un acne que feia temps no tenia.

Si és el teu cas, no dubtis a consultar un metge, encara que jo comparteixo aquí uns consells que a mi m’ajuden.

  • Observo la pell: perquè és la millor manera de triar el producte que sé que a mi m’anirà bé.
  • Canvio la mascareta sovint: sobretot si és la quirúrgica. I si faig servir una de roba, encara més: la rento cada dia.
  • Segueixo amb la rutina de neteja de matí i nit, però prioritzo l’ús de llet o olis de neteja.
  • Em faig un píling localitzat on tinc els granets més sovint, però en trio un d’orgànic i ecològic.
  • Algun vespre, després de la neteja no em poso crema facial, només un contorn, i deixo que la pell faci la seva feina durant el son sense cap producte.
  • Pels matins em poso només un sèrum, i si he de sortir, protecció solar només a la zona on no porto la mascareta.
  • Si em maquillo tota la cara, intento fer servir un maquillatge per a cada zona segons la seva textura (la protecció solar amb color a la part superior, el de textura no greixosa a la zona del nas i mandíbula, i algun retoc més puntual). També pots barrejar una gota de maquillatge amb una mica de crema facial lleugera i aplicar-te-la per tot el rostre.

Sigui com sigui, no deixis de fer servir la mascareta, rentar-te les mans i mantenir la distància social.

 

EmeLeBé

Deixa un comentari