Publicat el 22/11/2006

Al Maresme l’empresa que té la concessió de la línia C30 que porta passatgers des de Premià de Mar a l’Hospital de Mataró. Per millorar els seus beneficis aquesta empresa va modificar el seu trajecte reduint el seu recorregut amb la qual cosa va deixar sense parades a la meitat del municipi de Premià de Mar, fet qué va afectar, sobretot, a la gent gran. Quan aquest greu problema es va comunicar a la Generalitat, aquesta tot i reconèixer la seva gravetat no va actuar fins que no va rebre una denúncia per escrit.

Arribat aquest punt, l’Administració, en lloc d’obligar al restabliment del trajecte per solucionar un greu problema social, va acceptar els criteris econòmics de l’empresa que juga amb el descontentament de la població, a la qual dóna allargs sense cap tipus de solució, per pressionar l’Administració amb la finalitat d’aconseguir una millor subvenció. Està més que clar que la pela és la pela. No és gens estrany que davant d’aquests fets la gent deixi de votar per la manca de credibilitat política d’una Administració incompetent.

Deixa un comentari