Aquest cap de setmana, 11 i 12 de desembre, Fira de Nadal a la plaça Josep Tarradellas de Vilassar de Mar
Un total de 37 parades de comerç, artesania i creadors locals són les que formaran part de la Fira de Nadal d’enguany
El dissabte 11, en horari de 10 a 20.30 h i el diumenge 12, només de matí, de 10 a 14 h. A més de parades on comprar, també es podrà gaudir d’altres activitats culturals i festives i d’un espai gastronòmic amb dues foodtrucks.
La Fira de Nadal, organitzada Regidoria de Desenvolupament Econòmic, també comptarà amb les següents activitats complementàries:
Dissabte 11 de desembre
- 11 h Exhibició del club Tawkwondo Vilassar
- 11.30 h Concert de l’Aula de Música
- 17 h Concert de Clàudia i Berta
- 17.30 h Concert de Sons de Broadway
- 18.30 h Concert de Wyke
Diumenge 12 de desembre
- 10 h Cercavila amb els Ssstrèpits, els gegants i Sons. Inici a la plaça de l’Ajuntament i plantada de gegants fins a la plaça Josep Tarradellas. Un cop a la plaça Tarradellas, es podrà interactuar amb els timbals, els capgrossos i gegants. Qui vulgui aixecar al Pigat i la Lucía ho podrà intentar i els infants podran posar-se en la pell d’un capgròs.
- 12.30 h Actuació de l’escola de dansa Madó
Redacció
Imatge i font: Ajuntament de Vilassar de Mar