Publicat el 16/09/2021

Es farà divendres 17 de setembre, de 15 a 19h, al CAP Dr. Guillermo Masriera

Amb l’objectiu d’incentivar la vacunació contra la Covid-19 i fer-la el més accessible possible, divendres 17 de setembre es durà a terme una acció puntual de vacunació contra la Covid-19, per a la població de Vilassar de Mar. Així doncs, totes les persones que vulguin vacunar-se el proper divendres, poden dirigir-se de 15 a 19h al CAP Doctor Guillermo Masriera de Vilassar de Mar (carrer de Santa Maria, 59-79).

Cal tenir en compte que les persones de 12 a 15 anys han d’anar acompanyades del seu pare, mare o tutor/a legal. En cas que no els puguin acompanyar, han d’anar amb algú que estigui correctament autoritzat, mitjançant l’autorització d’acompanyament que es pot descarregar a CanalSalut.

Aquests propers dies i setmanes són claus per aconseguir augmentar el màxim possible la cobertura vacunal coincidint amb l’inici del curs -tant escolar, com laboral com del lleure-.
Aquesta represa de l’activitat comportarà retrobament i mobilitat. Per això, es posen tots els esforços per aconseguir la immunització i es fa una crida a la població que encara no està vacunada, a que ho faci. Igualment, es recorda que per estar ben protegits, cal comptar amb la pauta completa de vacunació.

A part de l’acció puntual de vacunació del dia 17 al CAP Dr. Guillermo Masriera, per vacunar-se es pot demanar hora a través del web vacunacovidsalut.cat o dirigir-se a un dels punts habilitats per vacunar-se sense cita prèvia.
Trobareu més informació sobre aquests punts aquí: https://canalsalut.gencat.cat/vacuna-sense-cita

Redació
Imatge i Font: Institut Català de la Salut

Deixa un comentari