Fins al 31 de març es poden presentar les sol·licituds per a la Fira d’Atraccions d’Alella
La Fira se celebra enguany del 22 de juliol a l’1 d’agost i per participar cal tenir en compte les normes reguladores
Fins al 31 de març és obert el termini per presentar les sol·licituds per participar a la Fira d’Atraccions de la Festa Major.
La Fira se celebra enguany del 22 de juliol a l’1 d’agost i per participar cal tenir en compte les normes reguladores que concreten el funcionament i les condicions que han de complir els firaires per poder participar.
Les sol·licituds es poden fer de la següent manera
- De forma presencial a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania de l’Ajuntament d’Alella, dins l’horari d’atenció al públic i amb l’original del document d’identitat. (opció permesa només per a persones físiques). Cal demanar cita prèvia
- Telemàticament per internet a través de la pàgina www.alella.cat/tramits, amb identificació mitjançant certificat digital reconegut.
- En qualsevol altre mitjà establert legalment.
Horari de funcionament de la Fira d’Atraccions
- La Fira començarà a funcionar el divendres 22 de juliol de 2022, a partir de les 18:00 hores, fins a les 24 hores del diumenge 1 d’agost de 2022, amb els següents horaris:
– Divendres 22 de juliol de 2022, de les 18:00 hores a les 24 hores del dia següent.
– Dissabte 23 de juliol de 2022, de les 18:00 hores a les 24 hores del dia següent.
– Divendres 29 de juliol de 2022, de les 18:00 hores a les 24 hores del dia següent.
– Dissabte 30 de juliol de 2022, de les 18:00 hores a les 24 hores del dia següent.
– La resta de dies: de les 18:00 hores a les 23:00 hores.
Consulteu les NORMES de funcionament de la Fira d’Atraccions
Consulteu el CALENDARI de tramitació i realització de la Fira d’Atraccions
Més informació i presentació de sol·licituds en aquest enllaç
Redacció
Imatge i Font: Ajuntament d’Alella