Publicat el 04/11/2017

Per fer la consulta, cal presentar original d’algun dels següents documents: DNI, Passaport o Permís de conduir

Vist el Real Decret 2017, de 27 d’octubre, de convocatòria d’eleccions al Parlament de Catalunya el dia 21 de desembre de 2017 i, d’acord amb el que disposa l’article 39.2 de la Llei Orgànica del règim electoral general, s’exposa al públic el cens electoral vigent (tancat a dia 1 de juliol) durant els dies del 3 al 10 de novembre, a efectes informatius i de possibles reclamacions.

L’Ajuntament de Sant Vicenç de Montalt posa a disposició dels ciutadans un servei informàtic i personalitzat de consulta al Cens Electoral, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (C/ Sant Antoni, 13), de dilluns a divendres, de 9 a 14h, i el dimecres també de 16 a 19.30h. Per fer la consulta, cal presentar original d’algun dels següents documents: DNI, Passaport o Permís de conduir.

També es podrà consultar la inclusió al Cens a l’Oficina del Cens Electoral a l’adreça https://sede.ine.gob.es/  (amb certificat digital) i als següents telèfons 977 249 662 i 901 101 900.

Recordatori: qui no consti inscrit al cens electoral, no podrà exercir el dret a votar. Els interessats poden presentar reclamacions contra la no inclusió o la inclusió errònia en el cens.

 

Deixa un comentari