Publicat el 10/01/2019

Des que Smart va llançar el seu primer model elèctric, l’any 2009, s’ha mostrat imparable a l’hora d’afrontar els nous reptes de la mobilitat. El passat 2018 va tancar l’any liderant el mercat de turismes elèctrics purs a Espanya amb 1.459 unitats matriculades dels seus models elèctrics Smart EQ, que suposen un 25 % de les seves matriculacions totals.

Smart, que ja el 2017 va convertir-se en el primer fabricant a oferir tots els seus models 100% elèctrics, va comunicar l’abril de l’any passat que el 2020 deixarà de comercialitzar les seves versions de gasolina. El propòsit de la marca és doncs continuar avançant cap a una mobilitat urbana lliure d’emissions, motiu pel qual ha signat una aliança estratègica amb Endesa basada en tres pilars:

Creació del paquet càrrega&instal·la. En el procés de venda en la concessió, Smart integra el subministrament i instal·lació, per part d’Endesa, de l’equip de recàrrega al domicili del client.

Creació de la tarifa en exclusiva TEMPO ZERO SMART per part de Endesa per als clients de Smart, que disposen de 1.500 kWh a l’any a 0 € / kWh per a les càrregues entre la 1:00 i les 7:00 del matí.
Xarxa de recàrrega d’accés públic. Un projecte de coinversió per al desplegament d’una xarxa d’infraestructures de recàrrega en diverses localitzacions d’Espanya. Per accelerar la transició a la mobilitat elèctrica, el 2018 Smart va crear dues edicions limitades 100 % elèctriques: el primer Smart Pull&Bear i l’Smart Ushuaïa. A més, els Smart Fortwo EQ, Forfour EQ i Cabrio EQ ofereixen una autonomia de 160 km (155 km el Forfour i el Cabrio) segons el cicle normalitzat europeu. Smart és el primer producte de la marca EQ, i en els propers mesos es presentarà el Mercedes EQC.

 

MB Motors

Deixa un comentari