Publicat el 10/03/2018

Ara fa un any, l’Ajuntament de Vilassar de Dalt va posar en funcionament un nou mitjà de comunicació per informar de les incidències que es produeixen a la via pública. En un any el sistema ha registrat prop de 700 comunicacions, la majoria relacionades amb la pavimentació i el mobiliari urbà.

Des del Serveis Tècnics es fa una valoració molt positiva del primer any de funcionament del sistema de comunicació d’incidències per part de la ciutadania mitjançant una aplicació al mòbil. Al llarg d’aquest any, s’han rebut un total de 671 comunicacions – 50 incidències/mes-. Les incidències que més es comuniquen són les relacionades amb la pavimentació i mobiliari urbà, que acumulen més del 50% de les incidències.

De la totalitat d’incidències de via pública, 197 són generades per la ciutadania (32%) i 417 són iniciades de forma proactiva pel personal municipal (68%). Al llarg de l’any s’ha incrementat el percentatge de resolució per a la major part de les tipologies, passant d’un global del 60% el primer semestre a gairebé un 80% actual.

Des del Departament de Serveis Tècnics de l’Ajuntament es valora positivament la implantació d’aquest sistema, tant pel que fa a la gestió interna de les incidències (seguiment, assignació del personal, eficiència, …) com a la comunicació i resposta amb la ciutadania.

El ciutadà que utilitzi aquest mitjà per comunicar-se amb l’ajuntament pot veure, des de l’aplicatiu, l’estat de les seves incidències podent-se comunicar en qualsevol moment amb l’ajuntament i saber com es resol la incidència. Així mateix, també podrà visualitzar sobre mapa la ubicació tant de les seves incidències com de les comunicades per altres usuaris o pel propi ajuntament.

 

Deixa un comentari

Lucas Fox
Meslloc
Servei de neteja Pere i Angel