Publicat el 08/07/2017

Paral·lelament al programa de mediació, s’ha obert l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Policia Local i Mossos d’Esquadra

L’Ajuntament de Calella ha impulsat per aquest estiu un nou servei de mediació en zones d’oci nocturn amb l’objectiu de prevenir i gestionar els conflictes de baixa intensitat que es produeixen a la via pública i als locals d’oci, per millorar així el civisme i la convivència al municipi.

El servei, que ja ha començat, pretén resoldre situacions puntals, i alhora plantejar solucions. L’acció es vehicula a partir de la tasca de dos mediadors professionals, postgraduats en resolució de conflictes públics i mediació comunitària, que desenvolupen la seva tasca entre les nou del vespre i les cinc de la matinada de dijous a diumenge de l’1 de juliol al 15 d’agost.

El conjunt d’accions no limitarà, però, l’actuació de la Policia Local ni la seva capacitat de sanció quan sigui necessària. El que es busca és optimitzar la intervenció policial en aquelles situacions en què la mediació no hagi estat efectiva o que suposin una major gravetat.

En paral·lel, s’ha obert, per sisè any consecutiu, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de la Policia Local i Mossos d’Esquadra, un punt d’atenció ciutadana en temes de seguretat i convivència ciutadana durant els mesos d’estiu. L’oficina compta amb un servei d’intèrprets en anglès i alemany, amb opció també d’holandès i francès per atendre els usuaris estrangers. Està situada a la plaça Vicenç Ferrer i el seu horari és d’11 a 21 h.

Shares

Deixa un comentari

Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc
GERMANS HOMS 10-18-2
Shares