Publicat el 18/04/2018

La comissió organitzadora de la Fira ha obert un compte específic d’Instagram per cobrir totes les novetats relacionades amb el seu desenvolupament i promocionar l’esdeveniment

L’Ajuntament de Teià acaba d’obrir un compte oficial a Instagram per donar a conèixer l’activitat cultural i els atractius turístics i patrimonials de la població. Si voleu, el podeu seguir a l’adreça https://www.instagram.com/ajteia/

El regidor de Comunicació, Andreu Porta, explica que “Instagram completa l’aposta municipal per les aplicacions digitals i els dispositius mòbils, per capturar moments per mitjà d’imatges i vídeos curts”.
A més, l’Ajuntament està present a Facebook i Twitter des de 2010, on manté sengles comunitats virtuals formades per 2.393 i 2.140 seguidors, respectivament. Per al regidor, “totes tres permeten comunicar i interactuar amb immediatesa”, però hi veu diferències clares: “Instagram serà un canal de promoció del municipi, mentre Facebook i Twitter seguiran tenint una orientació eminentment informativa mitjançant la publicació d’activitats programades, notícies i avisos d’interès general”.

Maridatge del sentits
Coincidint amb la segona edició del Maridatge dels sentits, la comissió organitzadora ha obert un compte específic d’Instagram per cobrir totes les novetats relacionades amb el desenvolupament de la fira i promocionar l’esdeveniment amb l’etiqueta #SentitsTeià. El trobareu a https://www.instagram.com/sentitsteia/

En aquests moments, ja hi ha fotografies evocadores de l’edició anterior i d’altres que anuncien el show cooking a càrrec de Iolanda Bustos que tindrà lloc el 23 de maig al restaurant El nouAntigó i la xerrada del dia 24 que farà el pizzer Fabián Martín a can Llaurador.

Deixa un comentari

Germans Homs 1852
Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc