Publicat el 29/10/2017

La nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) consta d’un espai totalment accessible i situat a l’Ajuntament Vell. Aquestes noves dependències permetran centralitzar encara més els tràmits i gestions que presta el consistori.

L’Ajuntament de Calella va inaugurar el passat 24 d’octubre la nova Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) ubicada a l’antiga Sala de Conferències de l’Ajuntament Vell. Es tracta d’una zona totalment accessible, còmode i funcional per aconseguir una relació amb la ciutadania més àgil i simplificada.

D’aquesta manera, s’elimina el punt d’atenció situat a la planta baixa de l’Ajuntament, on hi haurà un servei de consergeria i s’hi està habilitant una sala de reunions, ja que es busca oferir un espai de major comoditat per al ciutadà i una millor gestió de les esperes. En total s’han invertit 16.000 € en la transformació d’aquest espai de titularitat municipal que ara compta amb quatre taules d’atenció a l’usuari, una recepció i uns lavabos.

Amb aquesta nova OAC els veïns de Calella tenen la major part dels serveis municipals en un únic espai i, com a novetat, contempla un lloc d’assessorament tècnic per a temes d’urbanisme que facilita la gestió de l’ocupació de la via pública i obres menors en un únic moment.

Pròximament, es preveu poder donar suport a convocatòries de beques de menjador entre altres. D’aquesta manera, Calella aconsegueix una Administració més eficient, pròxima i oberta als ciutadans que cobreix perfectament les seves necessitats d’informació, iniciatives i serveis.

L’OAC ha incorporat nous mitjans materials que van des d’equips informàtics renovats fins escàners per a la digitalització de documents, passant per un gestor de torns.

Els tràmits que els ciutadans poden gestionar des de l’OAC són molt diversos i comprenen des del padró d’habitants, tràmits urbanístics, fins a sol·licitud de subvencions i ajudes.

Per a l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, “l’OAC suposa que la feina sigui compartida entre tots, on l’únic objectiu és el de donar un bon servei, una bona atenció, un mínim de cues possibles i que cada vegada, tot el que representa la e-administració sigui un cos molt més sòlid”.

L’horari d’atenció serà de dilluns a divendres de 8:00 a 14:00 hores. Per a més informació, l’OAC disposa del telèfon 93 766 30 30 (ext. 445) i el correu electrònic oac@calella.cat

Deixa un comentari

rednessBanner