Publicat el 16/10/2015

 L’Oficina d’Atenció al Consumidor ha tramitat enguany una cinquantena de reclamacions la majoria relacionades amb temes de telefonia mòbil i fixa.
L’Oficina Provincial d’Atenció al Consumidor (OPIC) de la Diputació de Barcelona ha tramitat, des de l’inici de l’any, mig centenar de consultes i reclamacions de consum de ciutadans d’Alella, la majoria de les quals estan relacionades amb la telefonia mòbil o fixa i la resta són per temes de comerç, assegurances o altres serveis bàsics com l’electricitat.
L’Ajuntament no disposa d’un servei propi municipal de consum per la qual cosa té delegada aquesta funció a la Diputació de Barcelona que ofereix assessorament i informació als consumidors en la defensa dels seus drets, de manera gratuïta i sense necessitat de desplaçaments, a través de l’OPIC.
Aquest servei es presta des de la Bústia del Consumidor amb seu a l’Ajuntament, que recull diàriament les consultes dels ciutadans, i mitjançant l’Oficina Mòbil d’Atenció al Consumidor (Bus Consum) que s’instal·la un divendres al mes a l’aparcament de Can Lleonart. L’equip tècnic de l’oficina mòbil dóna resposta a les consultes i reclamacions que es fan directament i  atén immediatament les consultes que es trameten telemàticament mitjançant la Bústia del Consumidor.


Properes visites del Bus consum
Divendres 13 de novembre, de 10.30 a 13h
Divendres 18 de desembre, de 10.30 a 13h

Deixa un comentari

Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc
Germans Homs 1852