Publicat el 07/05/2012

S´hi ha portat a terme una campanya a càrrec del Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació
Els paradistes del mercat compleixen en bona mesura els requisits d´informació al consumidor. Així es desprèn de l´informe de la inspecció de Consum que ha realitzat la Diputació de Barcelona en el mercat setmanals dels divendres, del passeig de la Mare de Déu de Montserrat. Amb els resultats de l´estudi es podrà incidir en la millora dels punts més febles.
El Servei de Suport a les Polítiques de Consum de la Diputació acaba de presentar l´informe a la Regidoria de Promoció Econòmica, que amb els resultats a la mà podrà col·laborar amb els paradistes del mercat per complir amb tots els requisits que preveu la normativa. Les inspeccions es van fer el 25 de novembre i el 27 de gener.
Entre les conclusions de l´estudi, en destaca que un 69% dels paradistes manté un bon nivell de compliment en l´exhibició dels preus. El mateix percentatge de titulars de les parades del mercat de Llavaneres compleix amb el precepte de lliurar un tiquet o una factura de la compra al client. Pel que fa als fulls de reclamació, fins a la visita dels tècnics de Consum, només un 62% en disposava. A la resta se´ls hi van lliurar durant la visita. També ha estat satisfactòria la comprovació de l´ús del català en la senyalització: ho compleixen un 80% dels paradistes.

Deixa un comentari

Servei de neteja Pere i Angel
Bosc Màgic dels Tions al Rukimon
Meslloc