Publicat el 20/10/2011

Després de l´aprovació de la moció presentada a la sessió plenària del mes de juliol per a la creació d´una comissió per redactar el Reglament de participació ciutadana i una vegada obtingudes les conclusions o la diagnosi sobre l´estat actual de la participació ciutadana al municipi, l´Ajuntament inicia el procés d´elaboració del Pla i el Reglament de participació ciutadana. Com a punt de partida, el passat dimarts, 18 d’octubre, es va organitzar una trobada entre l’Ajuntament i les entitats del Masnou per tornar a incidir en les conclusions de la diagnosi  i per presentar el procediment que se seguirà a partir d´ara, en el qual, segons el regidor responsable, Jaume Oliveras, l´Ajuntament treballarà estretament amb la ciutadania per aconseguir els millors resultats possibles en un projecte que és prioritari per a l´Equip de Govern actual. El regidor va mostrar una “ferma voluntat de reforçar el vincle i la relació entre el consistori i el teixit associatiu del municipi”, que s´ha de basar en aspectes com “la confiança, el suport mutu, la proximitat i la responsabilitat”.
Trobareu tota la informació disponible a la pàgina web del Pla de participació ciutadana 2012-2015.
La trobada, a la qual van assistir 27 entitats o col·lectius del municipi, també va servir per posar sobre la taula altres aspectes de la relació entre la Regidoria de Participació Ciutadana i les entitats, com el suport a la petició de subvencions –per a la qual cosa s´impartiran tallers d’assistència i assessorament– o la formació adreçada a les persones que hi ha al capdavant per millorar-ne el funcionament.

Deixa un comentari

Meslloc
Lucas Fox
Servei de neteja Pere i Angel