Publicat el 20/10/2011

La Diputació de Barcelona va visitar la setmana passada els establiments de venda de pa de Llavaneres per informar-los dels requisits que han de complir en matèria d´informació al consumidor. Aquesta és la tercera campanya que es porta a terme a Llavaneres, impulsada per la Regidoria de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, a través de la Xarxa Local de Consum
Els tècnics, degudament acreditats, van explicar als responsables dels 13 establiments de venda de pa que hi ha establerts a Llavaneres quines són les obligacions i requisits que han de complir en relació a exposició pública d´informació al consumidor.
Entre d´altres, cal que exposin els horaris de l´establiment (encara que aquest estigui tancat)  en un lloc visible a l´entrada del negoci, així com indicadors de si s´accepta el pagament amb targeta de crèdit. A més, ha de ser fàcilment visible el rètol on s´informa de l´existència dels fulls  oficials de reclamació/denúncia, que els establiments comercials poden so·licitar gratuïtament a la Generalitat de Catalunya.
Aquesta iniciativa, que ja es va portar a terme el 2009 als establiments comercials i l´any passat als bars i restaurants, té com a objectiu explicar la normativa vigent als empresaris locals per incrementar la qualitat del servei que ofereixen als consumidors, i no pas sancionar-los en cas de trobar-hi deficiències

Shares

Deixa un comentari

Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc
GERMANS HOMS 10-18-2
Shares