Publicat el 20/09/2012

El Mataró Opportunity Weekend (MOW) tindrà lloc els dies 28, 29 i 30 de setembre i es complementa amb una àmplia oferta d’activitats culturals, nàutiques i lúdiques.


Durant aquests tres dies (28, 29 i 30), hotels, restaurants i botigues oferiran descomptes, ofertes i activitats de tota mena amb l’objectiu d’atraure públic a la capital del Maresme.
Precisament, en el marc d’aquesta campanya, els hotels Atenea Port Mataró, NH Ciutat de Mataró i Ibis Mataró, així com el càmping Barcelona, oferiran allotjament amb un 50% de descompte i una vintena de restaurants s’han adherit a la iniciativa, proposant menús gastronòmics a 12 euros.
Els visitants tindran a la seva disposició una variada oferta de rutes i activitats culturals que es desenvoluparan aquell cap de setmana. I la Unió de Botiguers també participa en el MOW organitzant la Shopping Night el dissabte 29 de setembre, una vetllada en què les botigues estaran obertes amb promocions, descomptes i ofertes especials per als clients i espectacles complementaris de dinamització.
L’oferta es completa, a més, amb concerts, exposicions i propostes lúdiques i activitats nàutiques. Alhora, els aparcaments del centre de la ciutat col·laboraran oferint promocions o descomptes als usuaris.

Deixa un comentari

Meslloc
Servei de neteja Pere i Angel
Lucas Fox