Publicat el 22/09/2016

El passat 15 de setembre, l’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, i la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sànchez, van presentar la nova línia de productes de marxandatge per a promocionar la ciutat de Calella arreu del món.

L’alcaldessa de Calella, Montserrat Candini, va explicar que l’objectiu d’aquests productes és el de donar un relat de ciutat: “Pretén donar valor afegit a les icones i als indrets que identifiquen la ciutat”. A més, va comentar que els nous productes “creen transferències emocionals ja que identifiquen tant la ciutat com els moments que s’hi viuen”.

Es tracta d’un projecte que neix de la voluntat de projectar una imatge moderna i cosmopolita de la ciutat de l’Alt Maresme a través de productes de promoció. Tal i com va explicar la regidora de Comunicació i Noves Tecnologies, Lorena Sànchez, “es tracta de complementar la feina que s’ha fet en els darrers anys a l’hora de fer difusió tant de la nostra ciutat com de totes les activitats que tenen lloc al llarg de l’any”. Així, s’han triat tres productes: vano, bossa de cotó (tote bag) i llibreta.

A l’hora de treballar la proposta gràfica, juntament amb la dissenyadora local Gisela Toll, s’ha buscat un disseny que parli de patrimoni, història, cultura i que tingui molta personalitat i empremta, alhora que transmeti sensacions a través del fil conductor “Moments de Felicitat”, que és l’eslògan de la ciutat en quant a campanyes de projecció, de la mateixa manera que ja s’ha fet amb el nou web de turisme.
Així, s’ha optat per treballar una sèrie d’instantànies d’indrets i emocions vinculades a la ciutat, diferents imatges entre les que es poden trobar els gegants, el Mercat Municipal, el Far, la balustrada del Passeig Manuel Puigvert, la gastronomia, l’esport, la natura i el cor que evoca aquest moments de felicitat. Juntes, aquestes instantànies ens ajuden a explicar gràficament la ciutat d’una manera atractiva i amb identitat.
A banda, també s’han fet dos punts de llibre imantats personalitzats, un pel Museu Arxiu i un altre per el Museu del Turisme, cadascun amb un element identificatiu de l’equipament cultural corresponent.

Tots aquests productes es podran comprar durant els dies 22, 23, 24 i 25 de setembre a la Fira de Calella i l’Alt Maresme, a l’estand del Museu Arxiu Municipal i posteriorment es trobaran al Museu Arxiu, el Museu del Turisme, al Far i les Oficines de Turisme.
A més, des de l’Ajuntament es vol fer una crida a tots els comerços de Calella i que s’animin a difondre la imatge de la ciutat a través de la venda d’aquests productes, amb l’objectiu d’arribar al màxim de gent possible. Amb aquesta intenció l’Ajuntament de Calella també en farà difusió a través dels regals institucionals.

La producció, venda i difusió d’aquests productes es farà a través de Radio Calella TV.

Deixa un comentari

Germans Homs 1852
Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc