Publicat el 14/10/2014

Aquest prestigiós Workshop permet oferir al sector turístic català la possibilitat de reunir-se amb els millors operadors del món. Els operadors participants són convidats per l’Agència Catalana de Turisme i se seleccionen curosament a través dels seus Centres de Promoció Turística situats a París, Londres, Frankfurt, Milà, Hèlsinki, Brussel·les, Moscou, Madrid, Nova York, Sao Paulo i Singapur. En total, s’hi van congregar més de 170 operadors estrangers convidats per l’Agència Catalana de Turisme.
En aquest context, Calella, segons informa el consistori de la localitat, va rebre un grup de Tour operadors del Buy Catalunya, de països tan diferents com Bèlgica, França, Kazakhstan i Països Baixos, que han escollit fer un famtrip (viatge de familiarització)  “100% for Families” a la ciutat de l’Alt Maresme.
D’altra banda, Calella va participar al Buy Catalunya el passat 9 d’octubre, realitzant entrevistes amb un total de 18 agències i Tour operadors, el màxim permès, procedents de països de tot el món com: Rússia, Espanya, Alemanya, Regne Unit, Països Baixos, Finlàndia, França, R. Txeca, Dinamarca, Lituània, EUA, i India. Tots aquests Tour operadors han demanat específicament per la Costa de Barcelona, principalment els productes de sol i platja, turisme familiar, cultura, esports nàutics i terrestres, wellness, gastronomia, enoturisme i  pobles amb encant.

Deixa un comentari

Meslloc
Servei de neteja Pere i Angel
Germans Homs 1852