Publicat el 27/01/2012

Centre d’Atenció al Client d’aqualia, empresa concessionària de la gestió integral de l’aigua a Calella, ha gestionat de gener a desembre del 2011 un total de 7.903 trucades, de les quals s’han derivat 3.474 gestions. D’aquestes, un 85,29%, és a dir, 2.963, han estat resoltes sense haver d’anar a l’oficina del Servei Municipal d’Aigües. Des de que es va implantar aquest servei al 2007, aquest percentatge ha anat augmentant considerablement.


A més, les dades revelen que de les 3.474 gestions efectuades pels calellencs, només 15 han estat per reclamacions, és a dir, un 0,4%. La majoria de gestions responen a consultes o sol·licituds, com altes o baixes, domiciliacions o lectures de comptadors, entre d’altres.


El cap del Servei Municipal d’Aigües de Calella, Jesús Coma, ha afirmat que “aquestes xifres demostren la creixent especialització i l’augment de la qualitat del servei prestat pel Servei Municipal d’Aigües i evidencien el compromís de l’Ajuntament i aqualia amb la millora contínua de la gestió dels serveis municipals”.


El Cap de Servei ha explicat que “amb el Centre d’Atenció al Client d’aqualia, els veïns de Calella disposen d’un servei amb un horari més ampli, fàcil i còmode d’usar, estalviant pèrdues de temps i desplaçaments. Es poden realitzar les mateixes gestions que a l’oficina i, a més, funciona els caps de setmana i els festius, períodes en els quals l’oficina es troba tancada al públic”. Només cal marcar els números corresponents a atenció al client 900 81 40 81, avaries 900 81 40 82 , o lectures 900 81 40 83.


A més, aqualia recorda que els calellencs també disposen de l’oficina virtual, a la qual s’accedeix a través de la web www.aqualia.es, i a on poden fer també els mateixos tràmits que a l’oficina, com sol·licitar una nova escomesa o subministrament, canviar la titularitat del contracte , donar la lectura del comptador, o pagar factures on line, entre d’altres.

Deixa un comentari

Servei de neteja Pere i Angel
Meslloc
Germans Homs 1852