Publicat el 29/04/2014

Badalona participa en l’Enquesta de la Demanda en Destinació Turística (Eddetur) que promou la Diputació de Barcelona i que té per objectiu conèixer el perfil del turista que visita la ciutat, així com la valoració que fa de la destinació, el motiu de l’estada i la despesa que pensa fer. Amb l’enquesta es tindrà un retrat del comportament i les necessitats que tenen els turistes i visitants amb l’objectiu de fer una millor gestió i promoció turística de Badalona.
L’enquesta va adreçada a turistes i visitants de fora de Badalona i no a persones censades a la ciutat que visitin els punts turístics que hi ha al municipi. Les enquestes es realitzen a través de qüestionaris que es presenten en català, castellà, francès i anglès. Hi haurà dos períodes de recollida d’enquestes: primavera (abril i maig) i estiu (juliol, agost i setembre).
Els punts d’interès turístic de Badalona on els visitants que vulguin podran omplir l’enquesta són els següents: Oficina de Turisme, Museu de Badalona, Anís del Mono, Sant Jeroni de la Murtra, Port de Badalona, Badalona Centre Internacional de Negocis, Teatre Zorrilla, hotel Miramar, restaurant SotaVent, restaurant Can Frai, bomboneria Almera i a cadascuna de les guinguetes situades a la platja pertanyents a l’Associació de Chiringuitos de Catalunya.
L’Oficina de Turisme de Badalona centralitza tota la tramitació del material relacionat amb l’enquesta, la presentació de qüestionaris i el seguiment amb tots els participants. A final d’any, l’Oficina Tècnica de la Diputació de Barcelona, a través del seu Laboratori de Turisme, confeccionarà un informe del perfil dels turistes i visitants de Badalona que també servirà per un millor coneixement del turisme a nivell provincial.

Deixa un comentari

Germans Homs 1852
Meslloc
Servei de neteja Pere i Angel