Publicat el 16/01/2018

El conegut saló de te londinenc The Tea Terrace s’ha convertit en el primer lloc d’Europa a oferir la tècnica coneguda com a selfieccino, que consisteix a dibuixar una imatge amb les cares dels clients en la escuma de les seves begudes.

Els clients només han de fer-se una fotografia i pujar la imatge a una aplicació, on se’ls ofereix l’opció d’imprimir-la en la cobertura espumosa d’un caputxí o a la xocolata calenta. Fet això, els empleats de la cafeteria passen la imatge a la màquina Cino, que és l’encarregada de reproduir-la en l’escuma de la beguda amb una tinta comestible i insípida que simula pols de cacau o canyella. Tot el procés triga al voltant de quatre minuts i costa al voltant de 5,75 lliures, poc més de 6 euros.

Aquesta original idea va fer que es despatxessin en deu dies més de 400 caputxins i xocolates personalitzades amb la cara del client. L’èxit de la iniciativa, que va convertir selfieccino en un hashtag viral en diferents xarxes socials, ha fet que els propietaris de la cafeteria es plantegin ampliar la idea als altres dos locals que tenen a Anglaterra i patentar la paraula.

 

Redacció La Clau

Mes articles de gastronomia aquí.

Deixa un comentari